Subject: Päästeameti tõend ruumide tuleohutusnõuetele vastavuse kohta KIIRE
From: "Lea Lihtmaa" <[email-masked]>
To: PÄA Põhja <[email-masked]>
Date: Wed, 30 Jul 2025 11:35:01 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere!

Soovime oma ettevõttega taodelda rehabilitatsiooniteenuste osutamise 
tegevusluba ning sellega seoses peame esitama päästeameti tõendi teenuse 
osutamise koha tuleohutuse nõuetele vastavuse kohta.

Kuna meil on augustu kuus kanditeerimine siis on meik dokumentide saamisega 
kiire, sellest tulenevalt oleme väga tänulikud kui saaksite tulla ruume 
hindama esimesel võimalusel.

Meie ettevõtte andmed:

Mental Wellbeing Centre Manasvara OÜ (17238869)

Aadress: Harju maakond, Tallinn, Kesklinna linnaosa, Jõe tn 5, 10151

Kontakt : Meil: [email-masked] 
<mailto:[email-masked]>

Telefon: 58451182

Tänades,
Heade soovidega,
Lea Lihtmaa